POWER SET 34
22 Eylül 2020
01:07:49
David Şaboy

SELAM!BENİ TANIMAK İSTEDİĞİN İÇİN BURADASIN, O ZAMAN HEMEN KENDİMİ ANLATMAYA BAŞLAYAYIM; "ÖYLE HERKES GİBİ BEN DE BEŞ YAŞINDA BAŞLADIM MÜZİĞE" DİYEMEM, AMA DAHA O YAŞLARDA RADYONUN SESİNİ AÇMAZLARSA EVDE TERÖR ESTİRİRMİŞİM. ÇÜNKÜ DAHA O ZAMANLAR BİLE MÜZİK BENİM DÜNYAYLA OLAN BÜTÜN İLETİŞİMİMİ KESERMİŞ. HALA DA ÖYLE… OKUL ÇAYLARINDA ÇALMAYA BAŞLADIĞIMDA (E, SEKSENLER TABİİ; O YILLAR ÇAY DEMEK PARTİ DEMEK) YA 14'TÜM YA 15… ŞİMDİ GEÇMİŞE BAKIYORUM DA, ASLINDA HEP GÜZEL TESADÜFLER SAYESİNDE HARİKA İŞLER YAPMIŞIM. MESELA ASKERLİK SONRASI BİR TANIDIĞIMIN ÖNERİSİYLE, TÜRKİYE'NİN İLK ULUSAL YAYIN YAPAN RADYOLARI METRO FM VE JOY FM'DE PROGRAM YAPMAYA BAŞLADIM.BU KONUDA HİÇ TECRÜBEM OLMAMASINA RAĞMEN, BENİ YETENEKLİ BULDUKLARI İÇİN DAHA İLK GÖRÜŞMEDE İŞE ALINDIM. DÖRT YIL BOYUNCA BU RADYOLARDAN "WEEKEND DANCE PARTY" VE "SADECE MÜZİK" İSİMLİ PROGRAMLARLA MÜZİKSEVERLERE ULAŞTIM. HATTA İLK MİXLİ YAYINIMI DA RADYODA GERÇEKLEŞTİRİNCE BÜYÜK BİR HAYRAN KİTLEM OLUŞMAYA BAŞLADI. BU ÖYLE BİR HALE GELMİŞTİ Kİ İLERİDE SADECE RADYODA KALMAYACAĞIM BELLİYDİ. RADYO DEVAM EDERKEN MEKAN GURUSU İZZET ÇAPA İLE TANIŞMAM, BANA POPÜLER DANS KULÜPLERİNİN KAPILARINI AÇTI.","BÖYLELİKLE ÇOK ÜNLÜ VE HİP KULÜPLERDE RESİDENT DJ OLARAK PERFORMANS SERGİLEMEYE VE GİTGİDE GECE HAYATININ NABZINI TUTANLARDAN BİRİ OLMAYA BAŞLADIM. O ZAMANLAR DJLİK DAHA YENİ YENİ BİR SEKTÖR HALİNE GELİRKEN, BEN ÇOKTAN BU ALANDA PEK ÇOK İLKE İMZAMI ATMIŞTIM BİLE...YAVAŞ YAVAŞ İSMİMİN DUYULMASIYLA İSTANBUL DIŞINDA DA SETLER ÇALMAYA BAŞLADIM. MESELA ÇEŞME CALİENTE BEACH'DE GEÇİRDİĞİM ÜÇ SEZONU HAYATTA UNUTAMAM. DAHA YENİ YENİ BAŞLAYAN BEACH CLUB KONSEPTİ İLE, PLAJDA BİNLERCE KİŞİNİN, BENİM ÇALDIĞIM MÜZİKLE KAYBOLMASI HARİKA BİR DUYGUYDU. SONRA ÜLKE ÇAPINDA TURNELER BAŞLADI AMA ELBETTE TÜRKİYE TURNELERİ BANA YETMEYECEKTİ. NİTEKİM DÜNYADA EĞLENCENİN MERKEZİ SAYILAN NEW YORK, ZÜRİH, SOFYA, DÜSSELDORF, STUTTGART, MEXİCO CİTY VE MÜNİH GİBİ PEK ÇOK ŞEHİRDE ÇEŞİTLİ KULÜPLERDE VE ÖZEL PARTİLERDE ÇALDIM. BU ESNADA FEDDE LE GRAND VE DAVİD MORALES İLE AYNI SAHNEYİ PAYLAŞMA İMKANIM OLDU.AMA ASIL AMACIM, ÇALMANIN BİR ADIM ÖTESİNE GİDEREK İŞİN MUTFAĞINA GİRMEKTİ. BU AMAÇLA, MÜZİK MARKETLERDE YERİNİ ALAN YAPTIĞIM İLK PRODÜKSİYON, ÖZGÜN'ÜN "BİZ AYRILDIK" ALBÜMÜNDEKİ "ZİLLİ"NİN REMİKSİYDİ. HEMEN ARDINDAN DEMET AKALIN'IN "ZİRVE" ALBÜMÜNDE "ÇANTA" PARÇASINA YAPTIĞIM DÜZENLEME VE SONRASINDA SERTAB ERENER'İN "RENGARENK" ALBÜMÜNDEKİ "KOPARILAN ÇİÇEKLER" REMİKSİ PRODÜKSİYON ANLAMINDA İSMİMİN DUYULMASINA KATKI SAĞLADI. YAPTIĞIM BU İKİ ÇALIŞMA SAYESİNDE 2010 YILINDA DİJİTAL ORTAMDA VE BANDROLLÜ ALBÜM SATIŞLARINDA İLK 10'DA YER ALDIM.AYNI SENE İÇERİSİNDE METİN AROLAT "LÜTFEN YAZ GELSİN", FUNDA ARAR "İKİMİZ", SEZEN AKSU İMZALI ÖMÜR GEDİK & TEOMAN DÜETİ "PORTAKAL" REMİKSLERİ VE DEMET AKALIN "DELİYİM"E YAPTIĞIM DÜZENLEME, LİSTELERİ, SATIŞ GRAFİKLERİNİ VE GECE KULÜPLERİNİ OLDUKÇA ZORLADI. ALBÜM ÇALIŞMALARINDA VE STÜDYO KAYITLARINDA BİRLİKTE ÇALIŞTIĞIM SANATÇILARIN ARASINDA AJDA PEKKAN, GÜLBEN ERGEN, FERHAT GÖÇER, ZİYNET SALİ, MUSTAFA CECELİ, BURCU GÜNEŞ, MURAT DALKILIÇ BULUNUYOR. BÜTÜN BU İSİMLERLE ÇALIŞMAK VE ONLARIN PROJELERİNDE YER ALMAK BENİM İÇİN GERÇEKTEN ÖZEL BİR DENEYİMDİ.